Standardowi użytkownicy Unixa,

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Nie, 30 Maj 1999, 15:24:35 CEST

[niedziela, 30 maj 1999], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

> Ale Arek..., mi tego nie musisz tłumaczyć ;)
Tobie może nie ale Tomkowi trzeba (no chyba, że nie) ...

--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support