Odp: Dokumentacja

Radosław Habelski rad w zak13.p.lodz.pl
Pią, 5 Lis 1999, 18:17:02 CET

----- Original Message -----
From: Rafał Kleger-Rudomin <klakier w pg.gda.pl>
To: <pld-list w pld.org.pl>
Sent: Friday, November 05, 1999 4:09 PM

> [...]
> Installation Guide rozdział System Aministration. Byłyby tam rozdziały
> dotyczące poszczególnych tematów np.:
>
> Korzystanie z dokumentacji
> Zarządzanie kontami
> Konfiguracja swojego konta - .bashrc, locale itp
> Konfiguracja X
> Proces startu/zamykania (rc-scripts)
> Przegląd filesystemu
> Dyski - montowanie udostępnianie samba itp
> Korzystanie z rpma
> Bezpieczeństwo, kontrola dostępu - PAM itp
>
> to byłoby raczej dla ludzi obeznanych z UNIXem na poziomie użytkownika

Dokumentacja będzie tak napisana mam nadzieję,
że rozdział "Korzystanie z dokumentacji" będzie zbędny ;-)
Co do reszty to w większości dokumentację taką można już
teraz znaleź , kwestia co najwyżej jakiś poprawek i zmiany
formatu.Nie wiem ile zajmuje nauka DocBook-a, ale wydaje
mi się możliwe szybkie napisanie tej części.

> PLDtutorial to by był przewodnik dla początkujących:
> jak zamknąć system, przełączanie konsol, ogólne koncepcje UNIXa
> jak znaleźć dalszą pomoc itp.

Ta sama sytuacja, nie ma sensu pisanie od podstaw.

                      Radosław Habelski
                     rad w zak13.p.lodz.pl