PPP

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Sob, 6 Lis 1999, 14:36:07 CET

On Tue, Nov 02, 1999 at 07:25:32PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Owszem masz rację. Zauważ tylko np. to, że obecne wsparcie do LDAP dla
> rc-scripts jest przedewszystkim szykowane włąśnie z myślą o połaczeniach
> PPP. Wymuszanie to złe określenie. Standaryzacja lepsze.
LDAP w rc-scripts wcale nie robię z myślą o PPP (choć tu też można to
zastosować) - mnie osobiście było to potrzebne do ustawiania aliasów na
eth0 wraz z serwerami wirtualnymi. Ale starałem się to zrobić jak
najogólniej, że można sobie w ten sposób skonfigurować co się zechce,
czy to ma sens, czy nie.

Pozdrowienia,
         Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !