pam_console

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Śro, 17 Lis 1999, 16:58:57 CET

On pon, lis 15, 1999 at 09:35:14 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jeżeli powyższe jest prawdą to wydaje się, że powinno w całkowicie
> wystarczyć. Trzebaby tylko ustalić nazwę grupy i pozmieniać gidy na

Po pobierznym przeczytaniu docow tak zrozumalem :)

> odpwiednich plikach w /dev dodając wołania pam_group w odpowiednich
> plikach w pam.d. Wydaje mi sie, że do przyjęcia byłoby ustawienie
> odpowiednich gid na urządzeniach już w pakiecie dev. Zlikwidowałoby to
> wręcz konieczność wykonywania jakichkolwiek operaji z chmod/chown.

No wlasnie w tej chwili wiekszosc tych rzeczy jest w grupie sys, ale to
troche nie tak, bo np. /dev/syslog tez jest w sys.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )