limity (xdm), pam i sgml

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pg.gda.pl
Wto, 23 Lis 1999, 17:43:43 CET

> Jeszcze jedno pytanie zwiazane z pam i sgml. Mam zamiar pzrerobić conieco
> dok do pam do modułów żeby byy generowanw many z dokumentacją do
> poszczególnych modułów (przeglądasnei jednego duzego pliku jest mało
> wygodne w porównaniu do np. "man pam_limits"). Miałby ktoś jaieś sugestie
> co do teog jak sie za to zabrać tak żeby było takze możliwe wygenerowanie
> dok w postaci jak jest obecnie czyli jednego sumarycznego dokumentu z
> opisami wszystkich modułów ?

Aktualnie to jest w linuxdoc. Gdyby to przerobić do docbooka możnaby tak:

Robić poszczególne many jako osobne pliki - refentry np:

<RefEntry>
<RefMeta>
<RefEntryTitle>docbook2man</RefEntryTitle>
<ManVolNum>1</ManVolNum>
</RefMeta>
<RefNameDiv>
<RefName>docbook2man</RefName>
<RefPurpose>convert DocBook RefEntries to man pages</RefPurpose>
</RefNameDiv>
<RefSynopsisDiv>
<CmdSynopsis>
<Command>sgmlspl</command>
<Arg choice=req>docbook2man-spec.pl</arg>
</CmdSynopsis>
</RefSynopsisDiv>
<RefSect1>
<Title>Description</Title>
    <para>nic</para>
</RefSect1>
</RefEntry>

Połączyć w całość jako Reference (mantest to przykładowe refentry):

<!DOCTYPE REFERENCE PUBLIC "-//OASIS//DTD DocBook V3.1//EN" [
<!ENTITY mantest1 SYSTEM "mantest1.docb">
<!ENTITY mantest2 SYSTEM "mantest2.docb">
]>

<reference lang="pl">
<title>Zbiór manów</title>
    &mantest1;
    &mantest2;
</reference>

Pojedyncze pliki można przetworzyć na many konwerterem docbook2man
(ostatnio udało mi się go uruchomić - postaram się zrobić pakiet),
po uprzedniej konwersji do xml za pomocą 'sx -xlower'

Więcej informacji nt refentry i reference:
file:/usr/share/doc/docbook30-dtd-3.0/ref/element.html

klakier