rc-scripts 0.0.11

Wto, 28 Wrz 1999, 19:51:06 CEST

On Tue, 28 Sep 1999, Jacek Konieczny wrote:
[..]

> Po pierwsze: w rc-scripts 0.0.11 nie ma obsługi LDAP. To znaczy jest
>    kawałek kodu, ale to jeszcze za mało żeby działało. Więcej jest w
>    CVS.

Też to widze i chciałem tylko niejako zaznaczyć to co moze wynikać z
dokończenia eksploatacji możliwości jakie tkwią (nadal) w LDAP.

[..]

> A może po prostu do .functions?

Raczej nie to jest coś co ma stanowić w soie samo procedurę zamkniecia
systemu w tym sesie ma to być raczej skrypt niż funkcja w jakimś pliku.

Tak wogóle to skoro i tak w tej chwili nie można oderwać skryptów
konfigurujacych sieć od reszty rc-scripts (co chyba samo w sobie nie jest
niczym złym) czy byłyb jakieś przeciwskazanai w związku z tym, żeby
pojawił się plik /etc/rc.d/.functions, który zawierałby oba dotychczasowe
pliki funcions w jednym ? Ja bym nie miał nic przeciwko choć dla porządku
raczej widzaiłbym rozdzielenie na dwa pliki w nazwach .functions w
/etc/rc.d/ i /etc/sysconfig/network-scripts.

Jeżeli nie będzie w tej sprawie jakieś dalszych argumentów to właśnie
takie rozwiązanie postaram sie wdrożyć na potrzeby kolejnej wersji.

Wogóle przydałoby się zacząć kompletować showstopers dla rc-scripts a 0.1.
Tu widzę kilka rzeczy:
- dokończenie pirwszego zbioru modyfikacji do LDA które juz jakoś dadzą
  się używać,
- dokończenie dokumentacji opisującej możliwości jakie tkwią w
  konfigurowaniu siecie (po polsku lub angielsku ale przynajmniej jedna
  dokumenyntacja żeby była),
- usuniecie jeszcze błedów jakie tkwią w tym co już jest; tu jak na razie
  mam skatalogowane tylko ustawianie statycznego routingu czyli
  korzystanie z /etc/sysconfig/static-routes.

Ze znaków zapytania:
- co z wsparciem do ATM ? jak to w tej chwili wygląda ? to znaczy czy
  rc-scripts w obecnej postaci dają sie użyć do konfigurawania
  międzymordzi ATM ? i co eventualnie w tej matrii jeszcze mozan zrobić ?