Instalcja (Re: rc-scripts)

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Wto, 4 Kwi 2000, 09:08:58 CEST

On Mon, 3 Apr 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
> Proponowałbym dodać wyraźne zalecenie nieuzywanai grepa na rzecz awka. Ani
> mawk ani gawk nie maja info. Mawk w tym wypadku nie ma żadnych skryptów
> wiec nie wymaga /bin/sh (bezpośtednio mawk jest zależny tlko od glibc).
> Zdaje się, że w Debianie jest jakiś jeszcze innyc awk który chyba jest
> jeszcze mniejszy niż mawk. W niektórych przypadkach unikanie zależności od
> /bin/sh będzi pisanie skryptów pre/post bezpośredniow w awku poprzez np.
> %pre -p /bin/awk
> <skrypt
> w awku>
> [...]
a czy ja mogę w końcu przerobić find_requires tak żeby nie szukał po
docach i examplach? Bardzo to wszystkim chyba ułatwi życie (brak
wymagan co do perla, tcsh, basha itp. w wielu wypadkach...)

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...