Instalcja (Re: rc-scripts)

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Wto, 4 Kwi 2000, 09:04:09 CEST

On Mon, 3 Apr 2000, Paweł Gajda wrote:
> [...]
> podczas instalacji i to działa, ale to raczej przypadek, bo intencją
> autora było (chyba) co innego.
> Takich sytuacji jest zapewne więcej i boję się, że stosując sztywne wpisy
> Prereq, każdą wersję PLD będzie trzeba pod tym kątem poprawiać i usuwać
> konflikty, bo a nuż ktoś użyje w %post programów potrzebujących się
> wzajemnie.
> Uciążliwe jest tylko kompletowanie base.tgzeta, bo ciężko jest wykryć
> automatem co jest używane w skryptach.  Można taką listę trzymać w
> komentarzu speców i wtedy installstub.spec generowałby się
myślałem, żeby w miarę poprawiania speców powoli wycinać kolejne
rzeczy z base - tak żeby był możliwie jak najmniejszy. W związku z tym
prereqs i tak są potrzebne: bądź co bądź i tak np. cały setup i dev
jest przydatny przed instalowaniem czegokolwiek, a w tej chwili
wczoraj przy instalacji "hurtem" za pomocą prowizorki wyszło na to, że
dev i setup zostały zainstalowane na końcu. A w międzyczasie połowa
pakietów pluła się o "group disk does not exist - usnig root". Więc
przynajmniej część zależności powinna być.

> Ano. Warto IMHO przymierzyć się do skompletowania pierwszej wersji PLD
IMVHO też. Pre-0.9-beta :)) żeby nikt się nie czepiał, że wypuszczamy
"gotową, niedorobioną dystrybucję"

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...