BuildRoot

Michał Kuratczyk kura w pld.org.pl
Wto, 4 Kwi 2000, 23:08:59 CEST

On Tue, Apr 04, 2000 at 07:10:53PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
>Na %changeloga to wogóle adne substy nie powinny być wykonywane i
>conajwyżej mogą być obcinane spacje na końcach linni.
Wyrwałem chwasty! Ale co ja się naszukałem to moje... use_macros było
wywoływane w %build, %install i %files, a powodowało zmiany w %post...
Okazało się, że zapomniałem jednego '%' w regexpie wydzielającym sekcję
%install i to co miało dotyczyć wyłącznie %install było wykonywane też dla
wszystkiego co było pod nią.

>Jeszcze co do substów (z regexpów jestem jednak cienki) to moze ktoś wie
>jak będzie wyglądał regexp na: zamień w łańcuchu to zawiera obecny
>%{_sysconfdir} ale o ile %{_sysconfdir} zawiera /etc i to /etc jest częcią
>/etc/rc.d/init.d czy /etc/sysconfig to juz żeby nie podmieniało.
Pomijając jak to zrobić - po co? Przecież w ten sposób blokujemy prawie
wszystkie podmiany /etc. Nie prościej po prostu wywalić podmienianie /etc?

--
Michał 'kura' Kuratczyk <kura w pld.org.pl>
GC{S,M} d- s+:+ a18 C+++ UL++ L+++ E--- W