zend w pld?

Daniel Bauke bonkey w matylda.bildex.net.pl
Śro, 5 Kwi 2000, 01:19:24 CEST

Zrobiłem sobie pakiecik z zendem (optymalizatorem php4). I byłbym
go wyłał do cvs, ale jest kłopot natury chyba prawnej? Otóż, żeby
go dostać, trzeba się zarejstrować na www, przeczytać w licencji,
że jest (chyba -- nie czytałem dokładnie :) tylko non-commercial
i trial 90 dni, po czym dopiero ,,otwiera się okienko do zapisa-
nia pliku''. Co robić z takimi kwiatkami?

A może samego speca wrzucić, dopasowawszy go wcześniej tak, żeby
powiedział: ,,słuchaj, dociągnij sobie sam źródełka i dopiero
wtedy mnie raz jeszcze uruchom''? Tylko czy wtedy jakieś buildery
nie zwariują?

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.com.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}