reiserfs

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 6 Kwi 2000, 10:47:03 CEST

Probowalem to odpalić na PLD.  Wziąłem kernel z test  (który poz tym mi
wszędzie działa): 2.2.14-2. reiserfs-utils wziąłem z CVS.
Najpierw nie chciał mi rozpoznać filesystemu, po "poprawieniu" przy
pomocy "dd" 'ReIsEr2Fs" na "ReIsEr" zamontować się udało, ale nie dało
się nic zapisać (permision denied). Przy próbie odmontowania wywaliło
kernel.
Teraz pytanie: skoro wielu chwali reisererfs-a, to coś w PLD jest nie
tak. W takim razie co? kernel czy reiserfs-utils?

Pozdrowienia,
     Jacek