GRYZE !!!!!! [ bylo Re: rc-scripts 0.1.1 a 0.2.0]

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Czw, 6 Kwi 2000, 11:17:23 CEST

[środa, 05 kwiecień 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Co do ppp i rc-scripts to w zasadzie trzeba wynieść /etc/ppp i
to tak

> /etc/sysconfig/network-scripts/if*-ppp
tego juz nie (za ciezko by sie tym zarzadzalo ... if*-ppp sa bardzo mocno
powiazane z rc-scripts wiec niech juz tam zostana

--
Arkadiusz Miśkiewicz         http://www.misiek.eu.org/
PLD GNU/Linux [IPv6 enabled]  http://www.pld.org.pl/