Mesa i X-y-4.0

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Czw, 6 Kwi 2000, 13:26:58 CEST

[czwartek, 06 kwiecień 2000], Wojciech Sas Cieciwa napisał(a):

> Drobne pytanko moze mi ktos wyjasnic jakim cudem
> w XFree86-4.0 jest Mesa-3.3 kiedy na homesite Mesy jest
> tylko wersja 3.0 [stable] i 3.1 [beta] ?????
ciekawe ... na www tez pisza o 3.3
http://www.uni-paderborn.de/mirrors/xfree86/4.0/DRI9.html#30

> Czy to co jest w X-ach to cos innego, a tylko zbieznego nazwa?
to jest napewno mesa tylko nie wiadomo w ktorej wersji

> Czy tez to jest Mesa po jakichs poprawkach ?
jesli mese sie uzywa tylko do xowych programow to lepiej
IMHO uzywac mesy z Xow niz oficjalnej mesy

> I co z tym zrobic?
> Wyp*** do oddzielnego pakietu ?
> Jesli tak, to pod jaka nazwa: XFree86-Mesa-<***> ??
jesli nie jest wymagana by default do XFree86-Mesa-<***> bedzie ok.

--
Arkadiusz Miśkiewicz         http://www.misiek.eu.org/
PLD GNU/Linux [IPv6 enabled]  http://www.pld.org.pl/