reiserfs

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Czw, 6 Kwi 2000, 12:41:20 CEST

[czwartek, 06 kwiecień 2000], Jacek Konieczny napisał(a):

> Też tak robiłem z kernelem. Ale że mam kilka komputerków pod opieką, nie
> na każdym da się cokolwiek kompilować i przenoszenie danych między nimi
> mam utrudnione. Więc kernel w rpmie bardzo ułatwił mi sprawę.
w takiej sytuacji robie tgz, potem scp, lilo i po sprawie ;)
/me sie nie moze przyzwyczic do kernela w rpm :)

> Musiałby ktoś speca uaktualnić (ktoś kto jest to w stanie potem
> skompilować).

hmm.. wole nie dotykac bo jak zapcham lacze zrodlami kernela to mi kumple z
sieci oczka wydlubia ;)
pozatym routing do krakowa znowu jest rewelacyjny "kochamy cie tepso" ;)

pozdro
newrom