Instalcja (Re: rc-scripts)

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Nie, 9 Kwi 2000, 12:26:26 CEST

On Sun, 9 Apr 2000, Paweł Kołodziej wrote:
> W głownej gałęzi instalatora można "wymusić" żeby pewne pakiey były
> instalowane jako pierwsze (W RH na początku idzie "basesystem"). Nie ma tego w
> prowizorce (bazuje na troche starszym rpmmen'ie), ale można by to dołożyć.
> Tylko czy jest sens, jeśli niedługo[1] ma pojawić się pełny instalator ?
IMVHO jest sens.
A co do tych pakietów co lądują na końcu to już wiem o co chodzi:
prowizorka instaluje pakiety w kolejności _alfabetycznej_ :( Nie jest
dużym problemem przerobić to tak żeby pakiety były instalowane w
kolejności podawania - kwestia zrobienia dodatkowej tablicy
określającej kolejność transakcji.
Aha, właśnie się zastanawiam, czy nie lepiej by było użyć skryptu
shellowego lub awkowego (rpm okrojony przez kurę ma 280 kb, mawk około
100 - czyli razem 380. prowizorka: 45 kb + rpmlib: 335 kb = tez cos
kolo tego). Mozliwe, ze na tym sie wlasnie skonczy...

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...