Instalcja (Re: rc-scripts)

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Nie, 9 Kwi 2000, 00:07:09 CEST

[wtorek, 04 kwiecień 2000], Sebastian Zagrodzki napisał(a):

> On Mon, 3 Apr 2000, Paweł Gajda wrote:
> prereqs i tak są potrzebne: bądź co bądź i tak np. cały setup i dev
> jest przydatny przed instalowaniem czegokolwiek, a w tej chwili
> wczoraj przy instalacji "hurtem" za pomocą prowizorki wyszło na to, że
> dev i setup zostały zainstalowane na końcu. A w międzyczasie połowa
> pakietów pluła się o "group disk does not exist - usnig root". Więc
> przynajmniej część zależności powinna być.

W głownej gałęzi instalatora można "wymusić" żeby pewne pakiey były
instalowane jako pierwsze (W RH na początku idzie "basesystem"). Nie ma tego w
prowizorce (bazuje na troche starszym rpmmen'ie), ale można by to dołożyć.
Tylko czy jest sens, jeśli niedługo[1] ma pojawić się pełny instalator ?

[1] - tak, wiem - miał być na gwiazdkę dwa lata temu.

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl