Console-tools

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Nie, 9 Kwi 2000, 22:45:08 CEST

On Sat, 8 Apr 2000 igorw w poczta.onet.pl wrote:
> Font lat2u-16 z pakietu console-tools nie dziala na EGA (tzn. litery skacza
> po ekranie, ciezko opisc jak to wyglada). Jak bede mial czas to przebadam inne
> fonty (sprawdzilem tez lat2-16 - to samo).
>
> Wiem ze (prawie) nikt nie uzywa EGA, ale nie zaszkodzi zmodyfikowac
> console-tools tak, aby dzialal na tych kartach.

To raczej nie sprawa fontu, tylko jego wielkości.
Standardowa wysokość fontu na EGA to 14 linii; nie wiem, czy EGA w ogóle
trawi fonty o wysokości innej niż 8 lub 14, ale jeżeli tak, to przy foncie
8x16 linii tekstu byłoby mniej niż 25...
Poza tym nie wiem, jak consolechars zmienia wysokość fontu - może na VGA
to działa, a na EGA nie.

PS. właśnie się zapisałem na pld-list, to mój pierwszy post
tutaj.

--
Jakub Bogusz
mailto:qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl