ghostscript.spec

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Śro, 12 Kwi 2000, 09:06:44 CEST

[środa, 12 kwiecień 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Sam już powoli tracę pewność co do powyższego.
>
> Może opis bierzącej sytuacji ..
>
> Gs wymaga troche innej wersji libjpeg ponieważ z tego co mówił Arek Adobe
> palnął jakąś głupotę w rozpoznawaniu nagłówka jpeg. Work aroud to
> zmiana jaka trafiła do libjpeg i z tą wersją gs chodzi poprawnie. Skutek
> uboczny tej zmiany to kłopoty w uruchamianiu aplikacji korzystajacych z
> libjpeg ponieważ dyskretnie zmienia sie interfejs binarny biblioteki.
> Pomaga tu pełna rekompilacja wszystkiego cio korzysta z libjpeg.
>
> Ma to dwie złe strony:
> - wszystko wymaga rekompilacji,
> [...]
Jedynym znanym i wg. mnie rozsądnym rozwiązaniem tego problemu jest
statyczne zlinkowanie z libjpeg. Myślę, że jeżeli jedna aplikacja
(gs) będzie zlinkowana statycznie, to nic złego się nie stanie.
W końcu nie wszyscy krewią tak jak Adobe, żeby statyczne linkowanie
stało się powszechne.

	wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>