Panowie, X-4.0 sa do d*****

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 13 Kwi 2000, 09:18:53 CEST

On Thu, 13 Apr 2000, Artur Frysiak wrote:

> S3Trio3D akurat jest obsługiwana.

Czyli jednym pociagnieciem reki przekraeslaja tych wszystkich,
ktorzy nie maja najnowszego sprzetu ????

To mi pachnie "majkrosoftyzmem".

A pozatym, kup gdzies jakas karte, z tych obslugiwanych, na zwykla ISE :))

Nie bede ,,na gwalt'' wymienial kompa, bo X-y nie dzialaja...
Albo lepiej - powiedz na uczelni ze musza od kopa wymienic 80 kart
graficznych :(((

Ja jednak wracam do 3.3.6.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{ Wojciech 'Sas' Cieciwa }  { Member of PLD Team                              }
{ e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa }