Mod_ssl ?

Daniel Bauke bonkey w matylda.bildex.net.pl
Czw, 13 Kwi 2000, 11:06:54 CEST

środa, 12 kwiecień, Tomasz Kłoczko natłukł(a):

> No to Źle Ci sie wydawało. Owszem wymagane są modyfikacje na
> apache ale do EAPI i takie modyfikacje w tej chwili ma apache
> nie tylko nasz ale i ten z RH i MDK.
AFAIK był kiedyś jakiś apache _z_ sslem, ale chyba mu się nieco
obumarło na rzecz mod_ssl (niech ktoś poprawi, jeśli gadam
głupoty). Cała robota z mod_ssl, to dodanie `Include
/etc/httpd/mod_ssl.conf # właśnie, czemu cała ścieżka?, czemu
RootServer jest na /usr, a nie np. odpowiednie linki w /etc/httpd
i wszystko w jednym miejscu, jak w rh? Pytam z ciekawości, a nie
zgłaszając pretensje :-)' i poprawienie nieco mod_ssl.conf. Czy
ktoś się tym zajmuje, czy mam wrzucić swój prowizoryczny, prawie
żywcem z RH przerzucony?

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.com.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}