konta na sparc

Nie, 16 Kwi 2000, 12:25:06 CEST

Jeżeli ktoś chce to mogę udostepnić konta na sparc. W tej chwili jest to
RH 6.2 (full) i w najblizszych dniach bedzie to przestawiane na
PLD. Docelowo myślałem także żeby na tej maszynce robić
people.pld.org.pl. Po dogadaniu sie z sergiuszem zapewne możnaby też
odbierać pocztę z @pld.org.pl o ile ktoś nie ma gdzie się podziać z włąsną
pocztą.

W tym wypadku wiedza o tym co tam jest może sie przydać z dwuch powodów:
- można się przyjrzeć jak wygląda Linux na sparc od sirodka,
- w razie czego jest system odniesienia na którym są poinstalowane pakiety
  z RH 6.2 (osobiscie przy przejściue na pakiety PLD bedę chciał
  wykorzystać to żeby korygować wersje i rewizje pakietów).

W razie czego zainteresowanych prosiłbym o podsyłanie kluczy ssh na mój
adres z Cc na kloczek w aga.zie.pg.gda.pl (to tak żebym nie musiał jeszcze
tych kluczy przenosić z miejsca na miejsce :).

W tej chwili na ta maszynka to SMP SS20 (2x56Mhz) z XGA, 64MB RAM (ciut
mało) i dwoma sdyskami (1GB+4GB).