GDB

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Nie, 16 Kwi 2000, 14:52:55 CEST

Ellowka

Minęło dobre kilka dni od mojej deklaracji o zrobieniu GDB. Niestety nie
mogę temu sprostać, bo jest kilka problemów. Podstawowy to taki, że nie mam
zielonego pojęcia jak przerobić niektóre patche odnoszące się chociażby do
texinfo. Druga sprawa to rozmiar i czas kompilacji GDB. U mnie zajmuje to
prawie 30 minut. Ostatnim problemem jest to, że mój provider nawala i w
inecie jestem raz na dwa, trzy dni :\.

Sorki jeszcze raz.

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer