Instalacja: uzupełnienie

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Nie, 16 Kwi 2000, 09:42:09 CEST

Aktualne drzewko do instalacji bazy PLD można znaleźć na
ftp://sith.mimuw.edu.pl/pub/users/sebek/PLD
Prawdopodobnie w ciągu kilku (1-2) dni przeniesie się to na
ftp://sokrates.mimuw.edu.pl/pub/PLD/base-{i386,i586}

Uznałem, że drzewko "bazowe" lepiej żeby było wystawiane osobno od
całej reszty: w ten sposób przy ściąganiu opisów pakietów i parsowaniu
zależności prowizorka ma mniej roboty: u mnie na i486/66 układanie
tych 1500 pakietów w kolejności zajęło ok. 15 minut - a niecałych 100
bazowych: niecałą minutę :)

Aktualne obrazy dyskietek można znaleźć na
ftp://sokrates.mimuw.edu.pl/pub/PLD/pldboot
uwaga: zniknęła dyskietka basedisk.img. Chcę sprawdzić, czy
przypadkiem dobre ułożenie pakietów w kolejności nie wystarczy do
tego, żeby cały base.tar.gz był niepotrzebny. Polecenie addbase dalej
jest, i trzeba je wykonać: ono tylko zakłada kilka katalogów, które są
dalej potrzebne przy instalacji (m.in. podkatalogi w /tmp i katalog
/var z czymśtam)

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...