Instalacja - stan obecny

Artur Żarnowski artz w zeus.polsl.gliwice.pl
Sob, 22 Kwi 2000, 20:18:48 CEST

On Sat, 22 Apr 2000, Sebastian Zagrodzki wrote:

> dziwne...
>
> if [ ! -f /etc/shells ]; then
>         echo "/bin/ksh" > /etc/shells
>         echo "/bin/sh" >> /etc/shells
> else
>         if ! grep '^/bin/ksh$' /etc/shells > /dev/null; then
>                 echo "/bin/ksh" >> /etc/shells
>         fi
>         if ! grep '^/bin/sh$' /etc/shells > /dev/null; then
>                 echo "/bin/sh" >> /etc/shells
>         fi
> fi
>
> to wszystko jest w pdksh.spec w repo. Czyżby w pakiecie z FTP tego
> brakowało?

Nie brakuje. Właśnie sprawdziłem. Ale może to co innego. Otóż prowizorka
podczas instalacji dość sporo błędów zgłaszała przy różnych pakietach,
a np. przy pakiecie info jakieś polecenie (AFAIR fix-info-dir) zaczęło się
wykonywać w nieskończoność -- musiałem je zabić (kilka razy, bo w innych
pakietach działo się podobnie). Tak więc, może w tym całym zamieszaniu coś
się nie wykonało. Tylko czy w takim wypadku pakiet nie powinien się nie
zainstalować?

> A może to kwestia braku "prereq: grep" w pdksh?

Tego nie wiem.

--
Artur Żarnowski
artz w zeus.polsl.gliwice.pl