Instalacja - stan obecny

Artur Żarnowski artz w zeus.polsl.gliwice.pl
Śro, 19 Kwi 2000, 20:39:58 CEST

On Sat, 15 Apr 2000, Sebastian Zagrodzki wrote:

> ja :)
> // wkłada się pierwszą dyskietkę, bootuje sprzęta.
> fdisk, mkswap, swapon, mke2fs, mount
> // wyjmujemy dyskietkę, wkładamy drugą (z base.tar.gz)
> mount, addbase, umount
> // wyjmujemy dyskietkę, wkładamy trzecią/czwartą z modułami/programami
> // (przykładowo dla sieci)
> mount, selmod eth, przegladamy liste modulow do eth
> selmod eth <numerek>, addpkg net, netcfg eth0
> // podajemy numerek kompa, bramki, prefix, bcast
> prowizorka -g -s /pub/PLD/coinst.rpmy -d . -h 193.0.99.3
> // mamy juz plik coinst.rpmy
> [...]

Piszę na tę listę po raz pierwszy, tak więc witam wszystkich!

A teraz do rzeczy:

Instaluję z dysku lokalnego, pakiety oraz coinst.rpmy mam w /dest/p.

Próbowałem:
prowizorka -i -s /dest/p -d /dest
oraz
prowizorka -i -c /dest/p/coinst.rpm -s /dest/p -d /dest

Dostaję komunikat:
useri_init: No such file or directory

Trochę to obadałem i wygląda na to, że prowizorka chce
otworzyć plik "tocfile.db", a jako, że takiego nie ma, wysypuje się.
Po stworzeniu takiego pustego jest:
useri_init: Invalid argument

Pozdrawiam,

--