Alpha

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Śro, 19 Kwi 2000, 22:36:48 CEST

[środa, 19 kwiecień 2000], Pawel Krawczyk napisał(a):

> O ile wiem, Compaq udostępni lub już udostępnił natywny kompilator
> dla Alfy pod Linuxa. Generowany przez niego kod jest w niektórych
> wypadkach do 70% szybszy i zapewne stabilniejszy niż ten z GCC.

A ludki od gcc już wyciagają jakieś wnioski z tego natywnego kompilatora czy
też może kod tego kompilatora jest strzeżony jak największa tajemnica firmy ?
Co z kompilatorami innych języków: c++, f77, ada95 ?

Wiget
--
wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh
PGP key: http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~wiget/pgp.key