Instalacja - stan obecny

Stanisław Miszczak sm181184 w zodiac.mimuw.edu.pl
Pią, 21 Kwi 2000, 13:33:46 CEST

On Fri, 21 Apr 2000, Artur Żarnowski wrote:

[...]
> Nie. Ustawiałem hasła "normalne".
A czy na pewno użyłeś w tym celu komendy 'chroot /katalog passwd root' ? :-)
Jeśli nadal masz problemy, sprawdź ustawienia PAM-u. W szczególności,
zobacz, co wypisuje syslog, w momencie gdy hasło root'a zostaje odrzucone.
Kiedy ostatnim razem instalowałem PLD, też nie mogłem się zalogować -
okazało się, że zabrakło pliku /etc/security/blacklist.login. Musiałem
go touch'nąć...

--
Stanisław Miszczak
s.miszczak w zodiac.mimuw.edu.pl