KDE 2

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Pią, 21 Kwi 2000, 22:52:48 CEST

[czwartek, 20 kwiecień 2000], Wojciech Sas Cieciwa napisał(a):

> Witam,
>
> Wydaje mi sie, ze wreszcie ruszyla sprawa KDE2,
> poprawnie kompiluje sie :
> kdesupport
> kdelibs
> kdegraphics
> kdebase
>
> trzy pierwsze sprawdzilem. Wlasnie koncze poprawiac spece.
> Prosilbym o nie ingerowanie w nie do konca kwietnia.

Obejrzałem, próbowałem kompilować, i jest mniej więcej O.K (pluje się
o DESTDIR w jednym miejscu, ale to można łatwo poprawić - mówie o
kdebase - chociaż mogłem coś źle ściągnąć ), drugi problem który
zauważyłem w tym snapshocie, programy zrzucają Sig 11 (chodzi mu
prawdopodobnie o jakieś index.desktop w
/usr/X11R6/share/icons/hicolor ).

--
-=[   Bartosz Waszak   ]--[          She won' go Warp 7, Cap'n!            ]=-
-=[  waszi w pld.org.pl  ]==[            The batteries are dead!             ]=-