kernel

blizbor tb670725 w ima.pl
Pią, 28 Kwi 2000, 08:35:58 CEST

igorw w poczta.onet.pl wrote:

> Co to jest? URL?

Jak to ladnie po polsku opisal Pawel Krawczyk:

"Medusa składa się z łatki na źródła kernela, zawierającej podstawowe
funkcje systemu, oraz demona, który odpowiada na
   pytania kernela o politykę bezpieczeństwa wobec konkrentych zdarzeń.
Medusa dodaje do kernela następujące funkcje:

     pełna kontrola dostępu do każdego pliku w systemie
     możliwość przekierowania operacji na danym pliku do innego
     kontrola nad wysyłaniem i otrzymywaniem sygnałów przez procesy
     możliwość ograniczania wykonywania określonych wywołań systemowych
przez proces
     i inne...

   Medusa http://medusa.fornax.sk/ "

Sadze, ze by sie to przydalo.

Swoja droga wpadlo mi do glowy jeszcze jedno pytanie:
Czy i jesli nie to czy mozna w opisie RPM'a wpisac z jakimi opcjami byl
on kompilowany.
Czesto mnie to wkurza przy RedHat. Takie "kot w worku". Mozna by przez
to uniknac rekompilacji
tylko dla tego, zeby miec pewnosc ze jest skompilowane tak jak
potrzebuje.

Pozdrawiam,
Blizbor

PS. Sory za zwloke, mam lekki overload ostatnio....
B.