svgalib4ggi i vgagl

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Sob, 29 Kwi 2000, 20:43:15 CEST

svgalib nie obsługuje Matroxa ani FrameBuffera. Jako że mam pierwsze
i używam drugiego, muszę używać svgalib4ggi zamiast svgalib.

Tyle że w svgalib jest vgagl, a w svgalib4ggi nie ma. zgv (i pewnie
nie tylko zgv) potrzebują vgagl.

Czy da się to jakoś pozytywnie rozwiązać? Czy jest gdzieś może vgagl
dostosowane do svgalib4ggi? Albo coś, co spowoduje, że oryginalny
svgalib obsłuży Matroxa albo (lepiej) FrameBuffer?

Kiedy wyciągnąłem na siłę vgagl z svgaliba i dorzuciłem je obok
svgalib4ggi, to zgv się nie linkuje, pożądając funkcji w stylu
vga_getscansegment. Z kolei uruchomienie zgv, który był wcześniej
linkowany z svgalibem, powoduje że co prawda się poprawnie wyświetla,
ale klawiatura zupełnie szaleje i szybko się wiesza razem z konsolą.

--
 __("<    Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/