svgalib4ggi i vgagl

Daniel Bauke bonkey w matylda.bildex.net.pl
Sob, 29 Kwi 2000, 22:22:44 CEST

sobota, 29 kwiecień, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk natłukł(a):

> svgalib nie obsługuje Matroxa ani FrameBuffera. Jako że mam pierwsze
> i używam drugiego, muszę używać svgalib4ggi zamiast svgalib.
Matrox G400? Framebuffer mi kuleje, ale zostawiam to na karb
tego, że w kernelu jeno G200 obsługiwane. Dziś zrobiłem
nowe zgv, które mi działa jak trzeba z svgalib-1.4.1-1.

ps/btw. jak fbsetem poustawiać jakieś konkretne odświeżanie? :-)

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.com.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/