(Bylo: Ginace ...) pppd start/stop, persist

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pon, 3 Kwi 2000, 20:24:40 CEST

On Thu, 30 Mar 2000, Jacek Konieczny wrote:

> To nie jest blad. Po prostu dokumentacja ppp conieco pomija.
> Persist oznacza, ze pppd nie ginie po rozlaczeniu polaczenia, ale bedzie
> dalej probowal. Niestety domyslnie probuje tylko 10 razy. Opcja "maxfail
> 0" wylacza ten limit.
> A opcja "local" powoduje, ze pppd nie rozpoznaje rozlaczenia (gdy
> DCD=0), a najwyrazniej problemy z echo-request nie podlegaja limitow (no
> to mozna uznac za blad).
>
> I osobiscie sprzeciwiam sie robieniu jakiejkolwiek petli w ifup, a takze
> przerzucaniu pppd do inittab.

Jezeli okazuje sie ze da sie zmusic pppd do _prawidlowej_ pracy
petla nie jest potrzebna. Osoba opiekujaca sie rc-scriptami
powinna tylko to maxfail (jak i wczesniejsze linkname)
dodac do ifup-ppp. Wtedy ten skrypt bedzie OK.

M.

PS. Mam nadzieje ze patch na ethernet peer-to-peer wejdzie do ifupa.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.wis.pk.edu.pl == |-
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team -   marcus w krakow.linux.org.pl == |-

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/