KDE prosba

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 5 Kwi 2000, 07:14:39 CEST

On Tue, 4 Apr 2000, Michal Kochanowicz wrote:

[...]
> Faktycznie, buduje się, ale w ma trochę problemów. Po pierwsze strip
> pluje się że 'format not recognized' na kilku plikach (no i nic
> dziwnego, bo to skrytpy w perlu). Po drugie pliki w katalogu /src/util
> kompilowane są bez $RPM_OPT_FLAGS (kompilują się z -O2). To tyle co
> wychwyciłem przeglądając 124kB logu :).

To wiem, powinno juz byc poprawione...

> No i jeszcze jedno. Czy kompiluje ci się kdesupport? Mi wywala się na
> ./configure:
[ciach log]
Kompiluje, bez jednego zajaknięcia.

Aha jedna uwaga odnosnie KDE i QT, z tego co wyczytalem na sieci, to
wskazanae jest trzymane sie tych samych snapow, np. 20000330 w wersji qt i
kde.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{ Wojciech 'Sas' Cieciwa }  { Member of PLD Team                              }
{ e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa }

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/