Instalcja (Re: rc-scripts)

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Wto, 4 Kwi 2000, 09:09:43 CEST

On Mon, 3 Apr 2000, Artur Frysiak wrote:
> [wiget w wiget wiget]$ rpm -qld gawk|grep info
> /usr/share/info/gawk.info.gz
a mawk? jako /bin/awk jest chyba lepszy.

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/