Mesa i X-y-4.0

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 6 Kwi 2000, 12:39:53 CEST

On Thu, 6 Apr 2000, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> ciekawe ... na www tez pisza o 3.3
> http://www.uni-paderborn.de/mirrors/xfree86/4.0/DRI9.html#30

Czyli co, jakies rozdwojenie jazni ???

> to jest napewno mesa tylko nie wiadomo w ktorej wersji

Nie bedzie przez to klopotow ???

> jesli mese sie uzywa tylko do xowych programow to lepiej
> IMHO uzywac mesy z Xow niz oficjalnej mesy

> jesli nie jest wymagana by default do XFree86-Mesa-<***> bedzie ok.

Czyli raczej cala mese wywalic oddzielnie.
Ma to troche sensu, ale trzeba by bylo, zeby X-y wyinstalowywaly
orginalna Mese, [albo i nie, jesli sie sprawdzi, ze nie powoduje
Mesa z X-ow, zadnych klopotow]

Niech mnie jeszcze tylko ktos oswieci o co chodzi z calym glide'm
bo mam starenka karte.
Tu bede potrzebowal pomocy kogos, kto ma cos nowszego i w miare mocnego.

Pozdrawiam.
					Sas.
P.S.
Wydaje mi sie, ze glut-3.7  dziala poprawnie.
--
{ Wojciech 'Sas' Cieciwa }  { Member of PLD Team                              }
{ e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa }

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/