konta na sparc

Pon, 17 Kwi 2000, 18:40:35 CEST

On Mon, 17 Apr 2000, Jacek Konieczny wrote:

> Ale wystarczy, że jedna z tych osób podmieniła by komuś klucz....
>
> Lepiej, niech zaufana osoba (np. Ty :-) ) zbiera klucze, sprawdza
> fingerprinty i wrzuca gdzieś na FTP, czy nawet do CVS (ale read-only!).
> I tak każdy powinien sam u siebie sprawdzić czy klucz nie jest
> podejżany, ale lepiej żeby już FTP można było uznać za w pewnym stopniu
> pewne.
> Tak będzie większy porządek.

Sergiusz mierzy się ze stawianiem serwera kluczy i to chyba będzie
optymalne rozwiazanie. Mi się nie chce zajmować rzeczami którymi nie muszę
się zajmować 8-)

Czyli stanie chyba pks.pld.org.pl (fizycznie będzie to na sparku). Wogóle
musze pododawać wpisy IN HINFO w opisie domeny żeby było widać co
czym jest.

To nie zmienia faktu, że za jakiś czas czeka naz swego rodzaju "zjazd" w
celu już tylko zrobienia PGP sing party.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/