ClanLib i spółka

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Śro, 19 Kwi 2000, 09:03:16 CEST

On Wed, Apr 19, 2000 at 07:10:53AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Coś jeszcze jest nie tak:

[...]
> + make clanMagick
> Compiling Sources/Magick/provider_magick.cpp
> Sources/Magick/provider_magick.cpp: In method `void
> CL_MagickProvider::perform_lock()':
> Sources/Magick/provider_magick.cpp:146: passing `float *' to argument 2 of
> `GetPixels(Image *, int, int, unsigned int, unsigned int, const char *,
> StorageType, void *)' lacks a cast
> Sources/Magick/provider_magick.cpp:146: passing `float *' to argument 3 of
> `GetPixels(Image *, int, int, unsigned int, unsigned int, const char *,
> StorageType, void *)' lacks a cast
[...]

U mnie nie ma takiego problemu.
Moje ImageMagicki:
ImageMagick-devel-4.2.9-3
ImageMagick-libs-4.2.9-3
ImageMagick-4.2.9-3
ImageMagick-perl-4.2.9-3

Ale widzę, że w CVSie (i może na FTP) jest 5.1.1.

Będzie pewnie trzeba jakiegoś patcha przygotować.
W każdym razie clanMagic musi być, bo go pingus potrzebuje :-)
Z drugiej strony ta część ClanLib mi się nie podoba, bo dodaje zależność
od XFree. :-(

Spróbuję się temu przyjżeć.

Pozdrowienia,
        Jacek