Instalacja - stan obecny

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Pią, 21 Kwi 2000, 13:32:32 CEST

On Fri, 21 Apr 2000, Artur Żarnowski wrote:
> Nie. Ustawiałem hasła "normalne".
to ja niestety nie wiem. Tzn. u mnie powyższa kombinacja działała i
mogłem się spokojnie zalogować. Aha, jeszcze takie pytanie, czy
pakiety brałeś z FTP PLD, czy może z mojego? (u mnie niektóre są
przekompilowane, podczas gdy na oficjalnym ftp jeszcze leżą stare
wersje)

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/