jajcus: rc-scripts ChangeLog

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 22 Kwi 2000, 12:08:32 CEST

On Fri, Apr 21, 2000 at 08:17:02PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> To sie wykonuje samo :-) .. co godzinę.

Tak też mi się wydawało, tyle że godziny nie czekałem.
Zrobiłem commit wszystkich plików, ChangeLog się nie zmienił, więc na
podstawie pld-cvs dopisałem co trzeba.
A już mnie korciło spytać czy tego przypadkiem nie robi jakiś automat
:-)

Więc może by tak komunikat w stylu: "This file is created automaticlly"

Pozdrowienia,
        Jacek

PS.:
        Mam nadzieję, że przez swoją głupotę wiele nie namieszałem....

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/