Wesołych ..

Pią, 21 Kwi 2000, 22:00:37 CEST

.. Świąt i dużego zająca chciałbym rzyczyć wszystkim :-)

Wygląda na to, że już moment w którym pojawi sie coś co będzie do użytku
przy instalacji od zera jest coraz bliższy (myślę że to może być kwestia
najbliższego misiąca).

Jest jeszcze nadal sporo do zrobienia ale coraz wyraźniej IMHO widać
moment w którym aktualizacje będą podstawą tego co będzie sie działo w PLD
dając nam wystarczjąco dużo czasu na wymyślanie nowych rzeczy o które
będzie można wzbogacać to co robimy.

kloczek
PS. Jakby co to ja będę najszybciej 2 maja (niestety nie dokończyłem
jeszcze tekstu o PLD ale teraz bedę miał na to dużo czasu :). W razie
czego przypomnę, że pozostałymi osobami mającymi dostęp do builderów są
Janek Rękojarski (baggins), Artur Frysiak (wiget), Piotr Czerwiński
(pius), Arkadiusz Miśkiewicz (misiek). Klucze Rafał Klegera nie są jeszcze
wszędzie rozrzucone i po powrocie będę musiał to uzupełnić .. to tak jakby
ktoś chciął żeby coś przeszło przez buildery. Artur i Sergiusz maja dostęp
do roota na sparc i w razie gdyby komuś jeszcze potrzebne było konto na
sparc to mozna się zwracać od jednego z nich o uzyskanie takowego
(apriori przysługuje takowe każdemu kto ma prawa rw w repo).

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/