kernel

Jan Rekorajski baggins w pld.org.pl
Wto, 25 Kwi 2000, 16:22:31 CEST

[wtorek, 25 kwiecień 2000], Jacek Konieczny napisał(a):

> I działa u ciebie ten reiserfs?
> To może jest taki niekompatybilny między wersjami (moja była zdaje się
> 2.3.19).

Aaaaa, to wszystko wyjaśnia. Tak, 2.3 i 3.x jest niekompatybilny,
podobnie jak 3.5 i 3.6 (jeszcze).

> I co, tak ma być?

Nie chce mi się szukać błędu, ATM mam "native" ;) W 2.3 oczywiście działa.

Janek
BOFH, type MANIAC         |                   -- TROOPS by Kevin Rubio

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/