kernel

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Śro, 26 Kwi 2000, 06:48:15 CEST

On Tue, 25 Apr 2000, Robert Slaski wrote:

> Virtual LANow. Ethernet 802.1Q.
> http://scry.wanfear.com/~greear/vlan.html
>
> Jesli bedzie to dzialalo rownie stabilnie co ATM to pokusze sie o
> wlozenie tego do kernela.

Nie wiem jak stabilnie dziala ATM, ale Vlanow chwilowo nie radze.
po pierwsze ma to spory wplyw na wydajnosc interfejsu (choc wyraznie z
wersji na wersje sie polepsza)
po drugie Greear jest IMHO jeszcze dlaeki od ustabilizowania
konfigurowalnosci tegoz.
po trzecie pociagnie to za soba sporo paczy na libcap i tcpdumpa, iptrafa
i paru innych rzeczy. (rc-scriptsy!)
po czwarte z niektorymi kartami sieciowymi trzeba kombinowac ze skarcaniem
MTU bo inaczej sie pipeszy i to z bardzo dziwacznymi objawami.
i po piate na palcach mozna policzyc tych ktrorzy to beda uzywali.

> robert

Grzegorz Stanislawski
Open-Net SA

polish  linux  distribution