rc-scripts mini todo (było: Re: Instalator CD.)

Pią, 4 Sie 2000, 14:15:44 CEST

On Fri, 4 Aug 2000, Artur Frysiak wrote:
[..]
> A jak wsadze sobie tablice arpa do LDAP (i dopisze odpowiedni fragment do
> nss_ldap) to co mam zrobić ? Nie ma czegoś takiego jak ldapcat.
> Może jednak zaimplementujemy narazie wsparcie do /etc/ethers czy jak to tam
> nazwiemy, a potem można to rozszeżać o różne inne sposoby przechowywania
> bazy arp.

Czegoś tu jednak nie rozumiem. Do tej pory myślałem, ze ethers jest do
ustawiania włśsnie statycznej tablicy arp/rarp. Tymczasem w zasadzie nie
ma w libc wsparcia do takiej operacji (do czytania całej mapy) bez względu
na to po co sie to robi (żeby ograniczyć fałszowanie ramek czy też
umośliwić bootowanie systemu z wykorzystaniem statycznych wpisów arp/rarp
na TFTP serwerze).
Wydaje mi się, że nadal nie rozumiem(y) do czego ethers jest potrzabne lub
było kiedyś zrobione.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/