jeszcze ncpfs (i php)

Pią, 11 Sie 2000, 17:04:22 CEST

On Fri, 11 Aug 2000, Marcin L. Mierzejewski wrote:

> Pierwsze wrażenia (od strony administratora):
> 1) w pliku httpd.conf mógłby dodawać do DirectoryIndex index.php3
> 	 i AddType application/x-httpd-php

To chyba lepiej byłoby rozwiązać tak jak w przypadku innych pakietów z
modułami robiąc np. /etc/httpd/mod_php.conf i właczajac go do
/etc/httpd/httpd.conf pzrez include (?). W razie czego wpisy php specyfic
byłoby łatwiej odszukiwać i konserwować.

> 2) w poprzedniej wersji po instalacji działał moduł pgsql, a w tej ręczenie
> 	 musiałem zmodyfikować php.ini (odkomentować extension=pgsql.so).
>
> A od strony developera to chyba wszystko działa.

Czyli zostały już tylko drobiazgi. Dobrze wiedzieć.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/