Babol w kompilatorze?

Michal 'Orr' Daszkowski midas w ufik.idn.org.pl
Wto, 8 Lut 2000, 23:18:33 CET

Dnia Tue, Feb 08, 2000 at 12:23:15PM +0100,
wrobell <wrobell w posexperts.com.pl> napisal(a):
> [poniedziałek, 07 luty 2000], Michal 'Orr' Daszkowski napisał(a):
>
> [...]
> Ciekawe. Zazwyczaj jedenastka jest spowodowana problemem
> ze sprzetem:
> - pamieci
> - proc sie grzeje (tu chyba dwa :)
> - tasmy do dyskow

Hmmm... ja *wiem*, że jedenastka jest zwykle spowodowana
problemami ze sprzętem. Ale w tym wypadku raczej nie wygląda na to,
bo sig 11 wyskakiwał od razu -- przy pierwszym odwołaniu do gcc.

Maszynka ma 2 Celerony, 256 MB RAM i dyski SCSI, więc nie sądzę,
żeby na samym początku kompilacji mogła poczuć się ,,zmęczona''.

Za problemem z kompilatorem przemawia też fakt, że tylko w przypadku
binarki i386 kompilatora z PLD występował sig 11. Ani wcześniej ani
później żaden program nie tego nie zgłaszał. A od przekompilowania
gcc kompilowałem już naprawdę sporo stuffu. I nic. Nawet śladu
braku stabilności systemu.

> Ja bym posprawdzal dokladnie z kompilatorem na 386.

Tzn. co niby? Próbowałem skompilować kernel, kilka razy. Próbowałem
przekompilować też kilka src.rpm z PLD. Zawsze to samo. Sig 11 przy
pierwszym odwołaniu do gcc.

Może ktoś ma jakiś pomysł na to, jaka mogła być tego przyczyna?

Pozdrawiam
Orr

PS. Bardzo przepraszam za to, że moje maile się powtórzyły. Te
wysłane za pierwszym razem odbiły się z info, że siedzę w ORBS,
więc puściłem jeszcze raz, przez innego relaya. A tamte o dziwo
w końcu doszły [nie rozumiem jak?] i stąd powtórka. Przepraszam.

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr w irc.pl> PGP: DB36A1F1 |