Programowanie w C i nauka

Michał Kuratczyk kura w pld.org.pl
Czw, 10 Lut 2000, 11:27:52 CET

On Wed, Feb 09, 2000 at 08:28:51PM +0100, Bartosz Waszak wrote:
>Stało   się. Zacząłem     sie  uczyć  na poważnie C. Czy mógłby mi ktoś
>polecić   jakieś   książki dot. tego  języka.   Poziom   taki   średni.
>Podstawową składnie  i instrukcje    itp, opanowałem. Interesuje   mnie
>między innymi pisanie z użyciem ncurses, X11 itp. Ewentualnie mogą  być
>jakieś tutoriale na WWW.
http://dione.ids.pl/~pborys - różne teksty (ncurses, IPC, svgalib, XFAQ)
http://www.linuxprogramming.com - opisy narzędzi, przykładowe źródła,
wycieczka po kernelu, różne teksty (np. o socketach).

>PS2. Qrde gdyby  mój  lame   admin ze szkoły nie skasował C to bym  się
>tego uczył w szkole a tak tylko Pascal ;((((((((((((
Ja chciałem pisać w C na maturze: nauczycielka (przewodnicząca komisji) -
"Fajnie, bo Pascala znam słabo i nie lubię", wicedyrektor (też informatyk) -
"Mi tam wszystko jedno", dyrektor (statysta na egzaminie, bo i tak niczego
nie umie z informatyki) - "Nie, bo... nie". I dzięki takiemu fajnemu
dyrektorowi muszę teraz uczyć się Pascala, którego kiedyś trochę umiałem
i którego szczerze nie lubie (zwłaszcza odkąd znam C).

--
Michał 'kura' Kuratczyk <kura w pld.org.pl>
GC{S,M} d- s+:+ a18 C+++ UL++ L+++ E--- W

polish linux distribution