Babol w kompilatorze?

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Czw, 10 Lut 2000, 11:01:25 CET

[wtorek, 08 luty 2000], Michal 'Orr' Daszkowski napisał(a):

> Hmmm... ja *wiem*, że jedenastka jest zwykle spowodowana
> problemami ze sprzętem. Ale w tym wypadku raczej nie wygląda na to,
> bo sig 11 wyskakiwał od razu -- przy pierwszym odwołaniu do gcc.
 Tzn. nie bylo tak, ze kompilowales, gcc wywala sie z 11,
dalej kompilujesz, przechodzi przez punkt na ktorym
sie wywalilo, wywala sie w innym punkcie? Jezeli _tak_bylo_,
to wymienialbym po kolei elementy maszyny i probowal dalej
kompilacji. Jesli _tak_nie_bylo_ to moze rzeczywiscie gcc
jest skwaszone. Ale czy ktos innym ma takie objawy z gcc
na i386?

> Maszynka ma 2 Celerony, 256 MB RAM i dyski SCSI, więc nie sądzę,
> żeby na samym początku kompilacji mogła poczuć się ,,zmęczona''.
 Co oznacza dokladnie "na samym poczatku kompilacji"?

> Za problemem z kompilatorem przemawia też fakt, że tylko w przypadku
> binarki i386 kompilatora z PLD występował sig 11. Ani wcześniej ani
> później żaden program nie tego nie zgłaszał. A od przekompilowania
> gcc kompilowałem już naprawdę sporo stuffu. I nic. Nawet śladu
> braku stabilności systemu.

Tez mialem cos takiego kiedys na jednej z maszyn. Dosyc dobra
byla to maszyna, ale pamieci miala do wymiany. Tez tylko
na kompilatorze sie wykladalo. Mozesz bardziej szczegolowo
opisac problem?

> Tzn. co niby? Próbowałem skompilować kernel, kilka razy. Próbowałem
> przekompilować też kilka src.rpm z PLD. Zawsze to samo. Sig 11 przy
> pierwszym odwołaniu do gcc.
 Robiles tak:
   make bzImage
 # wywala sie
   make bzImage
 # idzie dalej
 # wywala sie w innym miejscu
   make bzImage

czy:
  make bzImage
 # wywala sie
  make dep clean            <----
  make bzImage
 # wywala sie w tym samym miejscu

Sorry, ze tak draze problem, ale naprawde nie jest do konca
dla mnie wszystko jasne.

	wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>

polish linux distribution