gnome-core jeszcze raz

Sob, 22 Lip 2000, 07:26:27 CEST

On Sat, 22 Jul 2000, Marek Kolczyk wrote:
[..]
> Idac tym tokiem (router) to stawiam na 153.19.102.222 lub
> oi-rtr.pg.gda.pl, zreszta i na hoscie w stolycy mimo wget -m -c znalazly
> sie uszkodzone pakiety np. XFree86-fonts. Mam 5 hostow z PLD przez
> conajmniej 8 miesiecy ciagnolem ftp.pld.org.pl i taka sytuacja nie miala
> miejsca, strasznie mnie to ... mimo wielu podejsc nici z aktualizacji
> pakietow.

Jeżeli to jest oi-rtr.pg.gda.pl to przestawienie mirrora na korwecie w
tasku powinno to poprawić. Niestety Miłek nie miał czasu wykonać zmieny w
konf ustawień mirrora, a ja dopiero w poniedziałek będę miał szansę kogoś
złapać w TASKu żeby to przestawił.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/