Samba i zwis PLD przy restarcie

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Pon, 24 Lip 2000, 20:20:14 CEST

On Mon, Jul 24, 2000 at 02:49:07PM +0200, Jacek Osiecki wrote:
: Witam!
:
: Zauważyłem dziwną właściwość...
: Otóż, gdy restartuję PLD, a są podłączone obce zasoby samby, to system zwisa
: przed rebootem.
:
: Dokładniej: pojawia się
:
: "unmounting filesystems.....[BUSY]u
: nmounting filesystems.....[BUSY}"
:
: i wisi. Jak wcześniej odłączę sambę, to rebootuje się bez bólu...
: To "wisi" to nie parę minut - raz całą dobę czekałem i nic...
Mam to samo.
Kiedyś miałem
/etc/rc.d/init.d/smbfs które obsługiwało takie rzeczy,
ale nie wiem co się z nim stało (było chyba w
smbfs z rh)
Aktualne pakiety pld z nie mają tego (ani w smbfs ani w samba),
zresztą w rh też już nie ma.

Może ktoś się orientuje jak rozwiązać sprawę?
Robić init.d/smbfs czy jakoś inaczej?

:
: Pozdrawiam,
: --
: |            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
: |mailto:joshua w ceti.pl                http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |
:
:
: polish  linux  distribution
: -> http://lists.pld.org.pl/

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/