Polskie manuale (konkretnie: pdksh)

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Sob, 18 Mar 2000, 15:18:38 CET

On Sat, 18 Mar 2000, Michal Kochanowicz wrote:
> Teraz pytanie: w jaki sposób polskie manuale trafiają do pakietów? Czy
> ktoś co jakiś czas sprawdza czy na PTM jest nowsza wersja? Bo akurat do
> pdksh jest, i jest trochę poprawiona (przynajmniej nie ma
> 'portabilijności')...
generalnie, to jak trafiają do pakietów ma się nijak do tego, jak
powinny trafiać. Ja bym to widział tak:

a) pakiet idzie na buildera.
b) builder tworzy gotowego rpma.
c) sprawdza, jakie rzeczy są w tym pakiecie z manuali
d) sprawdza, które z nich leżą przetłumaczone w CVSie w zasobach PTMu
e) jeśli są takie: wrzuca do SOURCES link do takiego manuala, z
rozszerzeniem .pl, dopisuje go do speca (dodając odpowiedni komentarz
w changelogu)
f) wysyla poprawionego speca do CVSa
g) buduje pakiet jeszcze raz, juz z polskimi manualami

pewnym pomysłem jest też dorobienie czegos do find_lang, ktore by
porownywalo zasoby na poziomie budowania pakietow, i dokladaloby
zmiany bez ingerencji w speca.

Ale chyba rozwiązanie nr. 1 jest praktyczniejsze. Trzeba to dopisać do
buildera, chyba...

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish linux distribution